تامین کننده
ایمیل تأییده شده است شرکت پارس فریم
0/5 (0 بازخورد)
زمان عضویت ۲۶ فروردین, ۱۴۰۲

کامل ترین تولید کننده دیوارپوش، قرنیز و ابزارآلات تکمیلی دکوراسیون داخلی در ایران که با بیش از سی سال تجربه در زمینه تولید و صنعت در اصفهان «شهر علم و صنعت و هنر » فعالیت می‌کنند.

دیوارپوش و قرنیز توپر پلی استایرن قابل نصب بر روی هر نوع مصالح با زیر سازی مناسب بوده و بعنوان دیوارپوش و سقف کاذب در بسیاری از بخش های ساختمان استفاده می شود.
دیوارپوش پلی استایرن و قرنیز پلی استایرن بهترین جایگزین چوب طبیعی می‌باشد، با طرحها ی متنوع که شامل طرح چوب و طرح سنگ و در رنگهای بسیار زیبا و مختلف تولید می‌شود را می‌توان در مکانهای پر رفت و آمد که امکان آسیب دیدگی دیوار بالا می‌باشد استفاده کرد. دیوارپوش پلی استایرن و قرنیز پلی استایرن را می توان در اماکن مسکونی، تجاری، اداری و سالن های اجتماعات با خیال راحت استفاده کرد.
پارس فریم به عنوان یکی از تولیدکننده دیوارپوش پلی استایرن و قرنیز پلی استایرن میتواند این محصول را با قیمتی اقتصادی و مناسب بدست مصرف کنندگان برساند.
پارس فریم امروز با اعطای نمایندگی کارخانه دیوارپوش پلی استایرن و قرنیز پلی استایرن و قیمت مناسب دیوارپوش پلی استایرن و قرنیز پلی استایرن بزرگترین کارخانه دیوارپوش پلی استایرن و قرنیز پلی استایرن ایران است.