تامین کننده
ایمیل تأییده شده است شرکت مهندسی پرسوالکترونیک رادمهر
0/5 (0 بازخورد)
زمان عضویت ۲۷ فروردین, ۱۴۰۲

شرکت مهندسی پرسوالکترونیک رادمهر (سهامی خاص)

شرکت مهندسی پرسو الکترونیک رادمهر مفتخر است با بیش از ۲۰ سال تجارب حرفه ای مستمر و موثر فعالیت های خود را در بخش تأمین تجهیزات بانکی – مخابراتی و بخش خدمات و پشتیبانی تجهیزات بانکی ، سایت های مخابراتی و زیر ساخت با تکیه بر متخصصین و کارشناسان مجرب ایفا نماید.
۱ -تأمین تجهیزات بانکی – مخابراتی
تولید انواع UPS ، شارژر ، رکتیفایر ، اینورتر ، رکهای صنعتی و …
شرکت پرسو الکترونیک رادمهر سالیان متمادی بواسطه حضور و پشتیبانی تجهیزات برق اضطراری بدون وقفه برای مشتریان خود و با مطالعه و رصد نیازهای به روز ، اقدام به طراحی و تولید محصولی تکامل یافته از برترین فناوری های روز جهانی در این عرصه نموده، چنانکه در سالهای اخیر برند MPC را به خانواده مشتریان خود ارائه کرده است و با مدیریت اخذ بازخوردهای مشتریان در صدد به هنگام سازی ، ارتقاء و رفع نیازها و همگون نمودن فناوری در جهت تأمین رضایت مشتریان رادمهر می باشد.
تأمین انواع باطری های سیلد اسید، نیکل کادمیوم ، مخابراتی و صنعتی از ۲ ولت تا ۱۲ ولت و از ۷ آمپرساعت تا ۴۰۰۰ آمپر ساعت
تولید محصول UPS با در نظر گرفتن استانداردهای روز و تأمین و ارائه باطری های قدرتمند و کیفیت مناسب به چرخه ای از یک محصول کارآمد و مفید تبدیل گردیده است ؛ لذا این شرکت با تأمین باطری های مورد تأیید مشتریان خود از کشورهای مطرح در عرصه تولید باطری اقدام به تکمیل محصول مدرن و مقتدر با برند RMC در راستای ارائه سرویس دائم نموده است.
تولید نرم افزار های پشتیبانی خدمات فنی و مهندسی تحت وب با قابلیت ایجاد سطوح دسترسی برای کاربران
یکی دیگر از ویژگی های این شرکت تهیه و اجرای نرم افزار جامع پشتیبانی بوده که تحت شبکه، این امکان را به مشتریان در سراسر کشور می‌دهد تا هر لحظه از وضعیت اعلام خرابی ، رفع خرابی ، زمان انجام PM و… اطلاع داشته باشند؛ دسترسی به این نرم افزار از طریق آدرس سایتIR.PORSOOENG.WWW با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر می باشد.
۲ -خدمات و پشتیبانی تجهیزات بانکی
شامل UPS ، اسکناس شمار ، استابلایزر، اینورتر، تابلو برق و….
این مجموعه در حال حاضر سابقه همکاری با بانکها ، سازمانها ، ارگانها و شـرکتهـای معـتبر انفـورماتیکی در خصوص بازدید ، سرویس و نگهداری بیش از۱۸۰۰۰ دستگاه UPS ،۱۴۰۰۰دستگاه اسکناس شمار ، ۵۰۰ دستگاه ATM و حدود ۸۰۰۰ دستگاه POS در شعب مختلف بانک های انصار، ملت، تجارت، مسکن، رفاه کارگران، صادرات، ملی، کشاورزی، سپه، مهر اقتصاد، اقتصاد نوین، شهر، قوامین ،صنعت و معدن، پست بانک ، مهر ایران، رسالت و… را در اقصی نقاط کشور دارد.
یکی از عمده ترین افتخارات این شرکت پشتیبانی سامانه PNM می باشد که در آن به عنوان اولین و بزرگترین طراح و مولّد سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز جهت کنترل ، برنامه ریزی و مانیتورینگ همزمان کلیه UPS های موجود در کشور معرفی شده است. ارائه خدمات پشتیبانی موفقیت آمیز سامانه PNM در حدود ۱۹۰۰ شعبه بانک ملت در حال اجرا می باشد.

۳ -خدمات طراحی ، توسعه ، نگهداری ، پشتیبانی و بهینه سازی شبکه مخابرات زیر ساخت
شامل فیبر نوری تجهیزات زیر ساخت که عبارتند از مراکز SC ، PC ، کنترل و انتقال داده و شبکه فیبر نوری

یکی از بزرگترین افتخارات شرکت مهندسی پرسو الکترونیک رادمهر انجام خدمات نگهداری ، پشتیبانی ، بهینه سازی و عملیات اجرایی بخش بزرگی از شبکه فوق، شامل استان های خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان، مازندران، آذربایجان غربی وگلستان از سالهای ۹۳الی ۹۸می باشد که مشتمل بربیش از ۷۴۰۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری، ۱۰۰ مرکز و سایت تجهیزات انتقال نوری و تجهیزات رادیویی، ۱۰ مرکز سوئیچینگ SC/PC و ۳ مرکز دیتا است.

آدرس دفتر مرکزی : تهران، خیابان کریم خان زند، ابتدای خیابان خردمند جنوبی، کوچه حقانی، شماره ۱۹