تامین کننده
ایمیل تأییده شده است شرکت فرتاک ویژن
0/5 (0 بازخورد)
زمان عضویت ۱۶ فروردین, ۱۴۰۲
شرکت ساختمانی فرتاک ویژن، مجری و پیمانکار کلیه امور و ابنیه ساختمان به ویژه تولید و اجرا سقف عرشه فولادی با تامین بالاترین سطح کیفی متریال عرشه فولادی می باشد که فعالیت خود را از سال ۹۴ آغاز نموده است.
مجموعه ما با داشتن بهترین تجهیزات و ابزارآلات ساختمانی، نیروی کار متخصص و تیم مهندسی مجرب جهت طراحی نقشه های بی نقص به ویژه طراحی سقف عرشه فولادی و سقف های مرکب عرشه فولادی در بالاترین سطح کیفی، کلیه امور ابنیه ساختمان و پروژه های عمرانی را با تکیه بر سه مولفه اصلی سرعت، دقت و کیفیت با ارائه زمان بندی دقیق، انجام می دهد.
همچنین ارائه کننده بهترین مصالح ساختمانی از جمله میلگرد، تیرآهن ، ورق عرشه فولادی، ورق گالونیزه، نبشی، شادولاین، گلیمخ، فلاشینگ و تسمه و تمامی ابزارآلات ساختمانی اعم از دستگاه جوش، اینورتور، استادولدینگ، فرز و مینی فرز، اسپیسر، دریل، تفنگ میخکوب و هرگونه ابزار و مصالح مورد نیاز برای ساختمان سازی می باشیم.
یکی از دغدغه های بزرگ سرمایه گزاران، مدیران پروژه و کارفرمایان گرامی هنگام انجام مراحل ساخت و ساز پروژه های عمرانی، تحت بیمه قرار دادن کل پروژه و همچنین ایمنی و حفاظت نیروی مشغول به کار در این امور است که ما با فراهم ساختن و ارائه بهترین تجهیزات ایمنی ساختمانی کامل از جمله لباس کار، لباس کار مهندسی، کلاه ایمنی، عینک ایمنی، کفش ایمنی، دستکش ایمنی، ماسک و سایر تجهیزات ایمنی لازم برای نیروی کار خود و پوشش کل پروژه تحت بیمه مسئولیت مدنی این دغدغه را هموار ساخته ایم.
ما بسیار مفتخریم که توانستیم با ارائه بهترین خدمات، برنامه زمان بندی دقیق و تامین بهترین ابزارآلات و مصالح ساختمانی در کمترین زمان و با کمترین هزینه و اقتصادی ترین روش، متناسب با بودجه کارفرمایان گرامی، بیش از ۱۵۰ پروژه ساختمانی را اجرا نموده و رضایت این عزیزان را فراهم سازیم.
  • آدرس :

    تهران، منطقه ۵، محله باغ فیض، خیابان ستاری شمال، خیابان هجرت، خیابان ذوالفقاری، بن بست دوم، پلاک ۳، واحد ۱۵

  • تلفن :
    ۰۲۱-۴۴۰۲۶۳۲۹ ۰۲۱-۴۴۰۰۰۹۰۵ ۰۲۱-۴۴۳۶۵۶۸۳ ۰۲۱-۴۴۰۰۰۹۰۶
  • تلفن همراه :
    ۰۹۱۲۵۰۴۶۸۵۹ ۰۹۳۳۱۰۰۲۶۱۵
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
    ۱۴۷۳۶۱۶۱۶۱