خرید پکیج برای درخواست دهنده در بازار کارگاهِ تو

  1. خانه
  2. آموزش
  3. جزئیات مقاله
تامین کننده ها
خرید پکیج برای درخواست دهنده در بازار کارگاهِ تو

اگر داخل سامانه‌ی بازار کارگاه تو به عنوان درخواست دهنده ثبت نام کرده باشی، حتما با خرید پکیج برای درخواست دهنده آشنا هستی.

سامانه‌ی بازار کارگاه تو خدماتش برای درخواست دهنده‌هارو در ازای تهیه‌ی پکیج ارائه میده و برای تامین کننده‌ها به صورت کاملا رایگان هست. اگر پکیجت تموم شده باشه و یا تازه ثبت نام کرده باشی نیاز به خرید پکیج جدید داری.

برای خرید پکیج برای درخواست دهنده، وقتی وارد داشبوردت میشی با صفحه‌ای روبرو می‌شی که در داخل اون پکیج‌های مختلف بهت نمایش داده میشه. برای خرید پکیج‌ها کافیه که شما یکی از این پکیج هارو انتخاب کنی و روی دکمه‌ی آبی مربوط به همون پکیج کلیک کنی. در این صفحه مشاهده می‌کنی که در حال حاضر چهارتا پکیج برنزی، نقره‌ای، طلایی و الماس هستن.

ویژگی های پکیج ها به شرح زیر است:

پکیج برنزی برای کسانی مناسب هست که دوست دارن سریعا یک درخواست داخل سامانه ارسال بکنن و نتیجه‌ی اون رو ببینند. بنابراین هزینه‌ی کمتری نسبت به بقیه پکیج‌ها پرداخت می‌کنن.

پکیج نقره‌ای برای افراد مناسب هست که تعداد درخواستاشون بیشتر از یه دونه هست و در بازه‌ی یک ماهه می‌خوان از خدمات سامانه استفاده کنند. این پکیج سی تا درخواست رو در فاصله‌ی زمانی یک ماهه به شما ارائه می‌کنه.

پکیج طلایی پکیجی هست که بازه زمانی یک فصل رو پوشش میده و در این بازه تعداد صدتا درخواست رو می‌تونن ارسال کنند.

و در نهایت پکیج الماس پکیجی هست که به مدت شش ماه این امکانات رو برای شما فراهم می‌کنه و امکان ارسال دویست درخواست رو برای شما ایجاد می‌کنه.

متناسب با اینکه پروژت در چه مرحله‌ای هست و چند تا درخواست داری، یکی از این پکیج‌هارو انتخاب کن. بعد از انتخاب پکیج، روی دکمه‌ی خرید کنید کلیک کن. به عنوان مثال من طرح نقره‌ای رو انتخاب می‌کنم. بعد از اینکه دکمه خرید‌ رو می‌زنی ازت می‌پرسه که آیا می‌خوای این پکیج رو بخری. اعلام آمادگی می‌کنی و روی دکمه‌ی بله کلیک می‌کنی دقت کن اگر پکیجی از قبل خریداری کردی و مقداری از درخواست‌هات باقی مونده یا زمان اشتراکت باقی مونده با خرید پکیج جدید کلیه‌ی مانده‌ی پکیج قبلی از بین میره. خب در این صفحه یه سری اطلاعات ازت می‌خواد. فقط اسم خودت رو بنویسی کفایت می‌کنه. اما اگر خواستی بقیه اطلاعات هم پر کنی می‌تونی  انجام بدی. اگر کد تخفیف داری روی بخش بالا که ازت می‌پرسه کد تخفیف دارید کلیک کن. قبل از اینکه کد رو وارد کنی به سفارش خودت یه نگاهی بنداز که کدوم طرح رو انتخاب کردی و با چه مبلغی، مالیات بر ارزش افزوده هم حساب میشه که باید پرداخت کنی. دکمه‌ی من شرایط رو قبول دارم رو بزن و بعد میری برای ثبت سفارش. اما اگر کد تخفیف داشته باشی، کد رو وارد میکنی بعد روی دکمه‌ی اعمال کد تخفیف میزنی و شرایط اون کد تخفیف برای سفارش شما اعمال میشه. کدهای تخفیف ممکنه مبلغش ثابت باشه و یا ممکنه درصد باشه و حتی ممکنه یک زمانی رو براش در نظر گرفته باشیم و تاریخ انقضا داشته باشه. اگر کد تخفیفتون معتبر باشه بعد از وارد کردن تخفیف به راحتی می‌تونید تخفیف خودتون رو مشاهده بکنید. سپس شمارو به صفحه‌ی درگاه منتقل می‌کنه. پس از پرداخت طرحی که انتخاب کردی برات فعال میشه و می‌تونی مشخصات خودت رو ببینی. اگه به داشبوردت مراجعه کنی می‌بینی که داخل داشبورد طرح فعال شده و می‌تونی تا سی روز از خدمات این سامانه استفاده کنی. اگر روی نمایش بیشتر کلیک کنی، همه‌ی اون ویژگی‌هایی که برای طرح انتخاب کرده بودی رو می‌تونی اینجا مشاهده کنی.

اگر بخوای میتونی آموزش تصویری این بخش رو توی کانال آپارات ما مشاهده کنی.

برای مشاهده ویدئو اینجا کلیک کن

کارگاهِ تو

زمان عضویت نویسنده: ۵ فروردین, ۱۴۰۰