مجتمع سنگ تهران و کارگاهِ تو تفاهم نامه همکاری امضا کردند

  1. خانه
  2. اخبار
  3. جزئیات مقاله
تامین کننده ها
مجتمع سنگ تهران و کارگاهِ تو تفاهم نامه همکاری امضا کردند

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک بازار کارگاه تو و شرکت تعاونی مجتمع نمایشگاه و فروشگاه های سنگ تهران،. با هدف ایجاد همکاری در راستای مکانیزه کردن و هوشمندسازی فرآیندهای فروش و ایجاد سیستم پیگیری نیازهای مشتریان در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی ابنیه سازان ستاوند،. نمایندگان دو شرکت ابنیه سازان ستاوند و شرکت تعاونی مجتمع نمایشگاه و فروشگاه های سنگ تهران در مراسمی رسمی، تفاهم نامه همکاری مشترک را امضا کردند. با امضای این تفاهم نامه، نخستین گام برای ایجاد همکاری در راستای مکانیزه کردن و هوشمندسازی فرآیندهای فروش. و ایجاد سیستم پیگیری نیازهای مشتریان با استفاده از “بازار کارگاهِ تو، سامانه استعلام قیمت،” که تحت مالکیت شرکت ابنیه سازان ستاوند می باشد، برداشته می‌شود.

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند کارگاهِ تو ارائه دهنده کلیه خدمات ساخت و ساز و هوشمندسازی فرآیند ساخت و ساز در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده. و با داشتن سال‌ها تجربه در این زمینه به یکی از شرکت‌های فعال در صنعت تبدیل شده است.

تامین کنندگانی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در سامانه بازار کارگاه تو می باشند،. میتوانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند.

اینجا کلیک کنید

کارگاهِ تو

زمان عضویت نویسنده: ۵ فروردین, ۱۴۰۰