ارسال تیکت و درخواست پشتیبانی در سامانه بازار کارگاهِ تو

  1. خانه
  2. آموزش
  3. جزئیات مقاله
تامین کننده ها

 اگر قصد این رو داری که از طریق سامانه‌ بازار کارگاهِ تو ارسال تیکت و درخواست پشتیبانی انجام بدی، نظرات، سوالات و ابهامات خودت رو مطرح کنی، کافیه که توی حساب کاربریت وارد بشی و از طریق داشبورد نظرات، سوالات و ابهامات خودت رو در قالب یک تیکت برای ما ارسال کنی.

برای این کار کافیه بعد از اینکه وارد داشبورد خودت شدی از منوی سمت راست کمک رسانی و پشتیبانی رو انتخاب کنی. با کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه ای میشی که دارای دو قسمت است. در سمت راست شما اطلاعات و سوالاتی رو میبینی که از پیش تعریف شدن. راه های ارتباط رو هم برای شما تعریف کردن و حتی شماره تلفن دسترسی به سامانه و بیان ابهامات هم برای شما قرار داده شده. اگر هم سوالاتی در خصوص نحوه‌ی دریافت خدمات پشتیبانی داری می‌تونی از هر کدوم از روش‌هایی که در داخل این قسمت بیان شده استفاده کنی. اما اگر می‌خوای تیکتی رو برای ما در بازار کارگاه تو ارسال کنی کافیه از بخش سمت چپ دسته‌ی سوال خودت رو انتخاب کنی. در اینجا همون‌جور که میبینی دسته‌ی اول سوالات عمومی هست که در خصوص نحوه‌ی کارکرد و امکانات و ویژگی‌های پلتفرم هستند.

اگر در حین کار با سامانه یک اشتباه در عملکرد سامانه و یا به اصطلاح باگ در کدنویسی کار ما مشاهده کردی کافیه گزارش یک باگ در پلتفرم و اشتباه در عملکرد رو انتخاب کنی. همچنین اگر سوالاتی در خصوص موارد مالی، نحوه پرداخت و حتی مشکلات در حین تراکنش‌های بانکی داری، می‌تونی از قسمت دسته‌بندی گزینه‌ی مسائل در خصوص موارد مالی رو انتخاب کنی.

اگر از عملکرد پرسنل و ساختار کاری پلتفرم شکایتی داری و می‌خوای که صدای شما به گوش مسئولین بازار کارگاه تو برسه گزینه‌ی آخر تحت عنوان گزارش بازرسی از عملکرد پرسنل رو انتخاب کن. به عنوان مثال من می‌خوام یک تیکت در خصوص نحوه‌ی پرداخت قرار بدم. پس بنابراین دسته‌بندی رو مسائل مالی رو انتخاب می‌کنم و بعد شرح تیکت خودم رو مینویسم. به طور مثال می‌نویسم سلام من به چه روشی می‌توانم هزینه‌ی پکیج را پرداخت کنم، چون بنده دسترسی به کارت ندارم.

بعد از اینکه سوالت رو پرسیدی می‌تونی روی دکمه ارسال کلیک کنی. همکاران ما در سامانه پلتفرم کارگاه تو درخواست‌های شما را مطالعه می‌کنن و در اسرع وقت برای راهنمایی با شما در ارتباط خواهند بود.

اگر بخوای میتونی آموزش تصویری نحوه ارسال تیکت و درخواست پشتیبانی رو توی کانال آپارات ما مشاهده کنی.

برای مشاهده ویدئو اینجا کلیک کن

کارگاهِ تو

زمان عضویت نویسنده: ۵ فروردین, ۱۴۰۰