آموزش نحوه تغییر اطلاعات حساب کاربری در بازار کارگاهِ تو

  1. خانه
  2. آموزش
  3. جزئیات مقاله
تامین کننده ها
آموزش نحوه تغییر اطلاعات حساب کاربری در بازار کارگاهِ تو

تغییر اطلاعات حساب کاربری

اگر به هر دلیلی قصد داری مشخصاتی که هنگام ثبت نام در سامانه بازار کارگاهِ تو وارد کردی رو تغییر بدی و یا اینکه می‌خوای پروفایلت رو به صورت موقت غیر فعال کنی تا افراد نتونن صفحه‌ات رو ببینن، لازمه وارد داشبورد بشی.

در قسمت بالاست سمت چپ بر روی پروفایل خودت کلیک کن. از منویی که ظاهر می‌شه، روی گزینه‌ی تنظیمات و ویرایش پروفایل کلیک کن. به کمک صفحه‌ی ویرایش پروفایل میتونی تمامی مواردی که در هنگام ثبت نام وارد کردی رو تغییر بدی. و هر کدوم از فایل‌هایی که آپلود کردی و یا مشخصاتی که درج کردی رو تغییر بدی و یا حتی حذف کنی. اگر تمایل داری که برخی از اطلاعاتی که از اول کار کردی از جمله ایمیلت رو تغییر بدی و یا اینکه اگر در ابتدا ایمیلت رو ثبت نکردی بتونی ایمیلت رو ثبت کنی.

کافیه از قسمت منو، تنظیمات حساب رو انتخاب کنی. در صفحه‌ی تنظیمات حساب، امکانات متعددی داری از جمله اینکه حسابت رو به صورت موقت غیر فعال کنی. اگر قصد همچین کاری رو داری در صفحه‌ی تنظیمات در قسمت مدیریت حساب، روی حساب من را موقتا غیر فعال کنید کلیک کن تا به رنگ سبز در بیاد و بعد روی دکمه ذخیره کلیک کن.

با اعمال این شرایط حساب کاربری شما از سایت حذف نمیشه. می‌تونی بعدا به داخل سامانه و داشبورد خودت وارد بشی و حسابت رو مجددا فعال کنی. اما با این کار دیگه افراد دیگه‌ای که در سایت ثبت نام می‌کنن قادر نیستن پروفایلت رو ببینن و نمی‌تونن برات پیشنهاد و یا چیزی رو ارسال کنن.

از قسمت‌های دیگه‌ای که در بخش تنظیمات حساب هست می‌تونیم به آدرس صورت حساب اشاره بکنیم. تغییر رمز عبور و همچنین اعلانات ایمیل مسائل دیگه‌ای هستند که در این بخش وجود دارند. جزئیات صورت حساب کمک میکنه تا فاکتورهایی که برای شما صادر میشه به صورت کامل باشه. شما اینجا اطلاعاتی که وارد می‌کنی به طور کامل بر روی فاکتورهایی که برای شما صادر میشه درج میشه. اگر می‌خوای فاکتور رسمی برات صادر بشه بخشی از اطلاعاتی که برای فاکتوری لازم هست رو اینجا وارد کن و بقیه رو با ارسال یک تیکت به پشتیبانی می‌تونی درخواست خودت رو ثبت بکنی و فاکتور رسمی رو هم دریافت بکنی. اگر در هنگام ثبت نام رمز عبور خودت رو تنظیم کردی و قصد تغییرش رو داری و یا اینکه در هنگام ثبت نام فقط شماره موبایل وارد کردی و هیچ رمز عبوری لحاظ نکردی،. از طریق بخش رمزعبور، میتونی رمز عبور جدیدی برای خودت قرار بدی.

در صورتی که میخوای ثبت نام و ورودت از طریق ایمیل هم انجام بشه میتونی ایمیلت رو در این قسمت هم وارد کنی تا پروفایلت تکمیل بشه و امکان ارسال ایمیل برات فراهم بشه. توجه کن که ایمیل در بازار کارگاه تو فقط برای ارسال اعلاناته و برای تایید هویت استفاده نمیشه.

اگر قصد پاک کردن و حذف اکانت خودت از دیتابیس‌های موجود رو داری، کافیه قسمت حذف حساب رو انتخاب کنی. رمز عبور خودت رو حتما وارد کن تا مطمئن بشی که اختلالی توسط افرادی که غیرمجاز به سیستمت وارد شدن وجود نداره. حذف حساب رو انتخاب کن. دلیل حذف حساب رو ذکر کن و رمز عبور خودت رو هم یادداشت کن. برای اینکه ما بتونیم سیستم رو ارتقا بدیم ممنون میشیم توضیحات رو هم درج کنی. به محض کلیک کردن روی حذف حساب، پیام تاییدی ارسال میشه و اکانت شما به طور کامل سیستم بازار کارگاه تو حذف خواهد شد. دقت کن غیرفعال کردن موقت که در بخش مدیریت حساب بود با حذف حساب دو مورد مختلف هستند که باید متفاوت در نظر گرفته بشه. با غیرفعال کردن، اکانت خودت رو داری اما غیرفعال می‌کنی اما با حذف حساب اکانت کاربری خودت رو از دست می‌دی و در صورت تمایل باید دوباره ثبت نام کنی.

اگر بخوای میتونی آموزش تصویری این بخش رو توی کانال آپارات ما مشاهده کنی.

برای مشاهده ویدئو اینجا کلیک کن

کارگاهِ تو

زمان عضویت نویسنده: ۵ فروردین, ۱۴۰۰