آموزش نحوه‌ اخذ تاییده ایمیل در بازار کارگاهِ تو

  1. خانه
  2. آموزش
  3. جزئیات مقاله
تامین کننده ها
آموزش نحوه‌ اخذ تاییده ایمیل در بازار کارگاهِ تو

 

زمانی که در سامانه‌ی بازار کارگاه تو ثبت‌نام می‌کنی، برای دریافت اعلانات و اطلاعیه‌ها نیاز هست که ایمیلی در سامانه درج کنی پیام اخذ تاییده ایمیل رو دریافت کنی. برخی از افراد در زمان ثبت نام ایمیل خودشون رو وارد نمی‌کنن و یا اگر وارد هم کردن ایمیلشون رو تایید نکردن. این افراد موقعی که وارد صفحه‌ی داشبورد خودشون میشن با پیغامی روبرو میشن که بهشون میگه حساب کاربری شما تایید نشده است لطفا ایمیل خود را برای تایید بررسی کنید.

اگر در هنگام ثبت نام ایمیل وارد کرده باشی که دیگه نیازی به وارد کردن ایمیل نیست، اما اگر موقع ثبت نام ایمیل خودت رو وارد نکردی، حتما باید ابتدا ایمیلت رو در داخل تنظیمات وارد کنی. برای این منظور اول از بالا سمت چپ وارد تنظیمات حساب می‌شی، در صفحه‌ای که ظاهر میشه در بخش اعلانات ایمیل، ایمیل خودت رو وارد می‌کنی، اگر پیام ایمیل شما به روز شده رو دیدی یعنی ایمیلت در داخل سامانه ثبت شد اما همونطور که ملاحظه می‌کنی همچنان در داخل صفحه‌ی داشبورد، پیغام زرد رنگی که مبنی بر تایید نشدن ایمیل هست مشاهده میشه. الان کافیه روی دکمه ارسال مجدد ایمیل کلیک کنی تا یک ایمیل برات ارسال بشه.

اگر به ایمیلت مراجعه کنی، یک ایمیل تحت عنوان لینک تایید از پلتفرم بازارکارگاهِ تو برای شما ارسال شده و از شما میخواد برای اینکه ثبت نام شما کامل باشه و ایمیل شما مورد تایید باشه، روی این لینک کلیک کنی. همون طور که مشاهده می‌کنی این لینک شما رو به سایت بازار کارگاهِ تو ارجاع میده، وقتی اینجا کلیک کنی، صفحه جدیدی باز میشه و به سایت بازار کارگاهِ تو هدایت میشی. پیغامی برای شما تحت عنوان حساب شما تایید شده است ظاهر میشه.

همین حالا وارد داشبورد خودت بشی دیگه پیغام زرد رنگ عدم تایید مشاهده نمی‌کنی. دیگه تمامی اعلانات و اطلاعیه‌ها هم از طریق داشبورد قابل مشاهده است و هم از طریق ایمیلت.

اگر بخوای میتونی آموزش تصویری این بخش رو توی کانال آپارات ما مشاهده کنی.

برای مشاهده ویدئو اینجا کلیک کن

کارگاهِ تو

زمان عضویت نویسنده: ۵ فروردین, ۱۴۰۰